Ik heb eerder gelezen dat ik voor keyless entry een faraday-tas nodig heb om te voorkomen dat potentiële dieven de draadloze sleutelcode kopiëren. Heeft iemand hier ervaring mee en is dit überhaupt nodig vanwege het korte bereik van de sleutel?
Bedankt voor uw erudiete (ik heb gewacht om dat woord een tijdje te gebruiken!) antwoord. Heeft u ongewenste batterijontlading ervaren terwijl de sleutel in de 'kooi' zat? Ik heb hierover berichten gehoord wanneer sleutelfobs in faraday-kooien zijn bewaard. Ik ga er echter wel een halen, waarschijnlijk de doos.Een manier waarop dieven uw auto kunnen stelen, is door ernaast te gaan staan met een krachtig radio-versterker-ontvanger-zender-gadget en vervolgens op de deur-open-knop te drukken. De auto zendt een klein radiosignaal uit en verwacht een kleine reactie van een zwakke fob, die zich daarom op een paar meter afstand moet bevinden, dus het moet de eigenaar + fob zijn die daar staat. De radioversterker versterkt dit signaal echter, zendt het 50 meter uw huis in, pikt de ongelooflijk zwakke reactie van uw fob op en versterkt dat tot lokaal sterkteniveau, waarna de autodeur opengaat. Soortgelijke truc om hem te starten, en als een auto eenmaal is gestart, blijft hij draaien, zelfs als de fob verdwijnt - veiligheid om te voorkomen dat de auto stilvalt als de fob-batterij leeg raakt tijdens het rijden.
De Faraday-zak werkt dus als een radioschild rond de fob, en je hebt beide fobs veilig ingesloten nodig.
Ik kocht er een goedkope van £ 5 op eBay, hij werkte misschien een jaar, maar de metalen folie faalde uiteindelijk waar de klep omvouwt. U moet dus regelmatig controleren of ze nog werken. De minste beschadiging van het gaas lijkt het radiosignaal door te laten! Of koop een exemplaar in massief aluminium, dat zou eeuwig mee moeten gaan.
Ik kan zien wanneer de Kona op slot zit omdat hij de spiegels inklapt. Je kunt ook aan de hendel trekken, zolang je niet ook op de knop drukt.Voelt u zich, net als ik (ik ben oud), nog steeds veiliger door handmatig te controleren of uw autodeur daadwerkelijk op slot zit door aan de hendel te trekken? Nou, dat kan niet met keyless entry, tenzij u de fob eerst in een faraday-tas steekt! En dan wordt de discussie circulair, want als u uw fob in een faraday-tas steekt, is uw auto geen keyless entry meer. Hoe dan ook, het is wat het is. 😀 Ik gebruik ze om ze binnen veilig te bewaren.
Ik zou me er niet druk om maken.Stuurslot...
Wow! Dat is een best coole hackKoop een klein blikje vol luxe shortbread, en eet het dan op (de shortbread, niet het blik).
Koop een centerpons (een spijker voldoet ook) en tik 2 of 3 putjes in de rand van het deksel aan elke kant, zodat ze in het oppervlak rond de bovenkant van het blik drukken, zodat er rondom elektrisch contact is tussen het deksel en het blik.
Werkt prima en verslechtert niet - en als het wel gebeurt, dan moet je weer een blikje luxe shortbread koekjes eten, maar ik weet zeker dat je de uitdaging aankan.
Ik vind het idee van de buitenzak geweldig, daar kan ik mijn Apple Air Tag in stoppenIk heb een paar gekocht van Amazon. Er is een binnenste beschermde zak en een soort buitenste die geen RF tegenhoudt, dus ik heb de sleutel altijd in de zak. Als ik de auto wil gebruiken, verplaats ik de sleutelhanger naar de onbeschermde kant - de zak glijdt dan in de broekzakken en beschermt die nogal dure sleutel tegen schade. Als ik weer thuis ben, gaat de sleutel terug naar het beschermde deel. Er zat een klein kettingetje in de tas voor het idee om sleutels te bevestigen, maar ik heb het eruit geknipt omdat ik dacht dat de ketting de sleutelhanger eerder zou krassen en mogelijk de faraday-voering zou beschadigen.
De verpakking van twee was perfect voor de twee sleutels voor mij en mijn partner. We grappen soms "cabiendeuren naar handmatig" als we thuiskomen, wat betekent: de sleutelhanger naar het beschermde deel verplaatsen zodat de autodeur niet automatisch ontgrendelt als we op een deurknop drukken.
Mijn van Amazon afkomstige Faraday-zakje twin pack Het werkt al bijna een jaar prima.
Dit is nu extreem slim... als het natuurlijk werkt!Maar in de buurt van de voordeur bewaar ik een niet-gerelateerde sleutelloze toegangsfob, met de theorie dat het relatief zwakke signaal van mijn echte fob zou worden overstemd door het sterke signaal van de nep.
Dat is verreweg de betere optie, IMO. Niet veel mensen zouden in een huis inbreken, als het huis 's nachts goed beveiligd is, om autosleutels te stelen om de auto te nemen. Bewaar je sleutels niet op de voor de hand liggende plaatsen (bij de deur, in een sleutelkastje etc.) en ze zouden overal in je huis moeten zoeken om de sleutels te vinden. Maak het gewoon moeilijk om ze te vinden en dan gebruiken ze een scanner of gaan ze met lege handen weg.Ook, als proberen dit te voorkomen betekent dat de schoften dan in je huis inbreken om de echte sleutels te stelen, lijkt dat een slecht, slecht idee.
Zolang je beide sleutels hebt, betaalt de verzekering.
Een faraday-zakje vermindert de kans op diefstal aanzienlijk, omdat de meeste mensen niet in het huis zullen inbreken, maar verdergaan naar een andere, gemakkelijkere gelegenheid. Het is prima om te zeggen dat we allemaal verzekerd zijn, maar ik geef er de voorkeur aan om het risico te minimaliseren, omdat het veel gedoe is (en waarschijnlijk mijn premie verhoogt) als mijn auto wordt gestolen, vooral door een relay-aanval. In het onwaarschijnlijke geval dat ze inbreken om onze Zoe-sleutel te stelen, laten we hem gemakkelijk te vinden, dus we zouden niet hoeven te grijpen naar bedreigingen, enz.Maar ik ben het met anderen eens, zou liever hebben dat ze de auto pikken dan in het huis inbreken en mogelijk lichamelijk letsel veroorzaken als ze dat doen. Waarom we tenslotte allemaal verzekerd zijn, afkloppen dat we het nooit nodig zullen hebben, maar hey...
Ik weet dat het een spelfout is, maar ik hoop gewoon dat je het zo bedoelde.....Ik lik ook de voordeur van mijn huis als ik wegga, maar ik veronderstel dat als ze de kunstschatten echt willen stelen… ze toch wel binnenkomen
De laatste keer dat ik in Belmarsh werd opgesloten, was het omdat ik de hand van een dief had verwijderd.Mijn auto staat in de garage als ik thuis ben en ik heb een diefstalverzekering - De verzekering dekt niet alles, omdat ze een afschrijvingsschema gebruiken dat zeer gunstig is voor henzelf, maar het is veel goedkoper dan een advocaat voor zelfverdediging.
Maar hoewel ik in een zeer liberale staat woon, heeft die toch relatief strenge wetten tegen het binnendringen van een bewoonde woning. Die wetten zijn een positief verweer dat stelt dat de bewoner wettig kan aannemen dat de persoon die binnentreedt de dood of ernstig lichamelijk letsel beoogt, waardoor de bewoner de vrijheid heeft om zich met redelijk dodelijk geweld te verdedigen.
In veel gebieden is dit voldoende om een autodief te laten overstappen op gemakkelijker prooien.
Waarschijnlijker is dat je wordt aangevallen op weg uit je huis door de dief om je sleutels te krijgen (en je mobiele telefoon om de reactie van de politie te vertragen). Die situatie is slecht in mijn staat, want je hebt een plicht om je terug te trekken (je moet een redelijk risico nemen om je terug te trekken voordat je gelijke kracht gebruikt om je te verdedigen).
Helaas hebben we het over ernstige verwondingen door eenvoudig eigendom, maar de mensen die dat eigendom willen nemen, geven minder om je leven dan om hun inspanningen om je eigendom te nemen.
Hoe kun je testen of het voldoende goed werkt?Ik gebruik een theeblik (met scharnieren, dus het is gemakkelijk te openen en te sluiten), werkt perfect. Elke doos van metaal zou moeten werken.
View attachment 160536
so…..do you have a Faraday bag ( asking for a friend) ?
De sleutels voor mijn auto hebben die functie ingebouwd.Als je lui bent en £150 over hebt, kun je een sleutelhangerbeschermer kopen:
Ik weet niet waarom deze technologie niet in alle sleutels is verwerkt, vooral omdat EV's zo duur zijn!