Ik heb een raar probleem en ik weet niet zeker waar ik moet beginnen. Ik heb thuis een Rolec 32A-oplaadkabel en ik heb er al een maand problemen mee (of met de auto). Hij is al 1,5 jaar geïnstalleerd, maar plotseling stopt mijn auto willekeurig met opladen. Het oplaadlampje op de Rolec is nog steeds groen (wat volgens mij betekent dat hij is aangesloten en oplaadt), maar het is alsof de auto de lading niet accepteert. Een goed voorbeeld is gisteravond. Mijn batterijniveau was 0 mijl, ik ben net op elektriciteit thuisgekomen, heb de kabel aangesloten en er stond 2 uur en 10 minuten om op te laden. Alles normaal. Vanmorgen werd ik wakker en het oplaadlampje was nog steeds groen, dus ik ontgrendelde mijn auto, de oplader klikte uit, werd blauw en ik trok de stekker uit de auto. Toen ik instapte, stond er 7 mijl bereik. Het lijkt altijd rond de 7 mijl te zijn, of 14-15 als ik het opmerk en het opladen opnieuw start.
Het gebeurt niet elke keer, het is echt onregelmatig... soms laadt hij prima op. En elke keer dat ik de 3-pins oplader heb gebruikt om hem te testen, heeft hij prima opgeladen.
Ik weet echt niet zeker of het waarschijnlijker de auto of de oplader is
Ik gebruik nu geen openbare opladers meer, nu iedereen er kosten voor is gaan rekenen...
Het gebeurt niet elke keer, het is echt onregelmatig... soms laadt hij prima op. En elke keer dat ik de 3-pins oplader heb gebruikt om hem te testen, heeft hij prima opgeladen.
Ik weet echt niet zeker of het waarschijnlijker de auto of de oplader is