Gisteren mijn exemplaar van Which? gelezen en ze hebben een klein artikel over de meest en minst geliefde auto's in het VK. Ze noemden de E-Tron als de op twee na minst geliefde auto, met de op een na minst geliefde de A6 hybrid. Alle auto's behalve de E-Tron waren oude barrels, meestal van Ford en Vauxhall, waarvan sommige al meer dan tien jaar uit productie waren. Het was niet zo dat VW geen fatsoenlijke auto's kon produceren, want twee van de meest geliefde waren Skoda's.
Ik denk dat we allemaal erkennen dat de E-Tron een beetje een haastklus is om een EV op de markt te brengen door een bestaand VW SUV-platform te nemen, de stinkende diesel eruit te rukken en te vervangen door elektromotoren en batterijen, maar is het echt zo erg?
Ik denk dat we allemaal erkennen dat de E-Tron een beetje een haastklus is om een EV op de markt te brengen door een bestaand VW SUV-platform te nemen, de stinkende diesel eruit te rukken en te vervangen door elektromotoren en batterijen, maar is het echt zo erg?