Speak EV - Electric Car Forums banner

Problemen met nieuwe BlueLink-login via mijnHyundai-account

32K views 28 replies 7 participants last post by  GMat  
#1 ·
Ik heb met de klantenservice gesproken en kreeg nu drie keer te horen dat een BlueLink-expert me terugbelt

#2 · (Edited)
Eindelijk heeft iemand hierover gepost. Ik dacht dat het alleen mijn probleem was.
Ja, al ongeveer een week heb ik de uitnodiging om te upgraden, en NEE, het werkt verdomme niet, zoals je zegt krijg je gewoon een verkeerde gebruikersnaam of wachtwoordfout. Mij is door talloze medewerkers van de klantenservice verteld dat ze weten dat er een probleem is en dat ze proberen het op te lossen. Ze hebben advies van hogerhand ingewonnen en mij is verteld om bluelink op de auto uit te schakelen, HET WERKT NIET, dus doe het niet.
Mij is verteld om in en uit te loggen bij Bluelink. En dat zou het probleem oplossen. NEE, DAT DOET HET NIET en het laat alleen maar zien wat voor onzin ze ons voorschotelen, en ze kennen het proces niet, want dat is de eerste stap van het upgrade proces. DOE HET NIET, je zult extreem veel geluk moeten hebben om weer in Bluelink te komen zoals je het nu kent.
Ik heb nu mijn Bluelink weer aan de praat op de telefoon en in de auto.
Ik wacht tot ze me weer bellen als hun probleem is opgelost. Tot die tijd blijf ik zoals ik ben, met alles wat werkt, wetende dat het, zoals je zegt, op 1 juni niet zal werken.
Wat een bloedige puinhoop. Waarom zorgen ze er niet voor dat het systeem werkt voordat ze mensen uitnodigen om te upgraden en waarom verlengen ze de deadline niet als het nog steeds defect is?
Hier is een link voor iedereen die hier nog niet van heeft gehoord. MAAR DOE HET NIET. Maar als je het wel doet of succes hebt gehad, post dan en laat het ons weten.

Scrol naar beneden en waar staat Wat als ik mijn account niet upgrade? Het antwoord is.
Alle Bluelink-accounts worden in juni 2021 stopgezet. Als je je Bluelink-account tegen die tijd niet hebt geĂĽpgraded naar een Hyundai-account, word je op 1 juni automatisch uitgelogd. Alle persoonlijke en gebruiksgegevens worden verwijderd en je moet vanaf nul een nieuw Hyundai-account aanmaken.

#3 · (Edited)
Het is echt vervelend, ik dacht oorspronkelijk dat het mijn Click to buy-account was, maar dat lijkt anders te zijn.

Je wordt geacht een nieuw Hyundai-account te openen, wat ik telefonisch heb gedaan met de hulp van Taylor van de klantenservice (ze had een foto van mijn V5 nodig).

Ik kan prima inloggen op dat daadwerkelijke online account, maar bij het upgraden van de app krijg ik de wachtwoordfout.

Na de wachtwoordfout is het niet eenvoudig om terug te gaan naar Bluelink. Dit is wat ik heb ontdekt als je de wachtwoordfout krijgt.

• Sluit de app (sluit hem helemaal af, niet alleen het venster sluiten)
  • Open de app
  • Klik op de Bluelink-knop (niet de Hyundai-knop)
  • Log in met oude login
  • Negeer het bericht om te upgraden, klik in plaats daarvan op annuleren
  • Terug naar Bluelink - optie om te delen of te selecteren
  • Klik op selecteren

#4 ·
U wordt geacht een nieuwe Hyundai-account te openen als u er nog geen heeft.
Ik heb er al een, dus ik moet koppelen met die account, en het werkt niet omdat er een foutmelding komt van onjuiste gebruikersnaam of wachtwoord.
Ik wed dat ik op 1 juni een nieuwe Hyundai-account moet openen omdat ze nog steeds geen antwoord zullen hebben.

#5 ·
Nog iemand problemen met het overstappen van de oude BlueLink-accountlogin naar de nieuwe Hyundai-accountlogin?

Ik krijg alleen een "verkeerde gebruikersnaam of wachtwoordfout", hoewel ik me prima kan aanmelden bij mijn Hyundai

gelukkig kan ik terug naar de oude BlueLink-login, maar blijkbaar werkt dit eind van de maand niet meer.

Ik heb met de klantenservice gesproken en nu drie keer te horen gekregen dat een BlueLink-expert me terugbelt
Als je zegt dat je kunt inloggen op "mijn Hyundai", bedoel je dan je "myHyundai-account"? Dat is nog niet verbonden, je moet een nieuwe "Hyundai"-account aanmaken, geen "my"-prefix.

• Like
Reactions: Dan_Gleebitz
#6 · (Edited)
mijn Hyundai" bedoel je je "myHyundai-account"? Dat is nog niet verbonden, je moet een nieuw "Hyundai"-account aanmaken, geen "my"-prefix.
Wat ik bedoel is het Hyundai-account dat ik vandaag heb geopend terwijl ik met de klantenservice sprak, die me door de stappen leidde om het account te openen. Er staat myHyundai. Eerst had ze een foto van mijn V5 nodig, daarna leidde ze me door het openen van het account en bevestigde ze dat alles werkte.

Ik ben nu ingelogd en alles lijkt te werken. Mijn oude Hyundai-account werkte ook niet, daarom zei ze dat ik deze nieuwe moest openen om Bluelink te laten werken.

#10 ·
Hoewel het vetgedrukt was, merkte ik nooit dat MIJN aan het begin ontbrak.
Ik heb nu een account aangemaakt via "Charge my Hyundai", maar stopte toen er stond dat ik ÂŁ1,99 moest betalen of me moest abonneren.
Waar kan ik een Hyundai-accountpagina vinden om in te loggen zonder via "Charge my Hyundai" te gaan?

#11 ·
Hoewel het vetgedrukt was, merkte ik nooit dat MIJN aan het begin ontbrak.
Ik heb nu een account aangemaakt via charge my hyundai, maar stopte toen er stond dat ik ÂŁ1,99 moest betalen of een abonnement moest nemen.
Waar kan ik een hyundai accountpagina vinden om in te loggen zonder via charge my hyundai te gaan?
Het zal je vragen om je aan te melden wanneer je uitlogt van de Bluelink-app. Probeer anders https://eu-account.hyundai.com/

• Like
#12 ·
Dank u, dank u, dank u Duncan. Ik heb me afgemeld bij Bluelink, me weer aangemeld en vervolgens een upgrade uitgevoerd door in te loggen op mijn Hyundai-account, dat ik zojuist op de laptop heb aangemaakt via 'charge my hyundai'.
Het werkt, maar ik kan nergens op de laptop een inlogpagina voor het Hyundai-account vinden.
Ik zou in ieder geval mijn Bluelink moeten kunnen blijven gebruiken na 1 juni.

#14 ·
We hebben tegelijkertijd gepost. Die link leidt naar pagina niet gevonden.
Ik dacht dat de bovenkant van de site de inlogpagina zou geven. Probeer [dat werkte niet]
Probeer dit:

De reden dat het moeilijk is, is dat het doorverwijst naar een URL met willekeurige dingen erin, dus je kunt de plek waar het naartoe verwijst niet linken, maar ik denk dat de nieuwste werkt. Het is niet erg interessant, je kunt inloggen maar het toont alleen je gegevens en de accounts die gekoppeld zijn.

• Like
#15 · (Edited)
Dat is gelukt. Het is misschien niet interessant, maar ik kan in ieder geval inloggen en nu details wijzigen/toevoegen. Nogmaals bedankt. Iedereen die hier problemen mee heeft, waarvan de klantenservice zei dat er veel waren, zou deze thread moeten lezen, want je hebt gedaan wat zij niet konden. Probleem opgelost.

#16 ·
Ik werd maanden geleden in de Blue Link-app gevraagd om een Myhyundai-account aan te maken en klikte op een knop en werd naar de applicatiepagina gebracht. Mijn probleem is dat ik niet kon inloggen op Myhyundai op een webpagina, alleen Blue Link. Nu weet ik waarom ik probeerde in te loggen op de UK-accountpagina. Bedankt Duncan voor de informatie. Merkte een abonnementsdienst op genaamd Mocean, heeft iemand daarvan gehoord?

#17 ·
Merkt u een abonnementenservice genaamd Mocean op? Heeft iemand daarvan gehoord?
Nee, maar als je erop klikt, krijg je het volgende en een link naar de Spaanse website.
Mocean-abonnement
Mocean Subscription is een auto-abonnement, een nieuw mobiliteitsconcept, dat alle voordelen van het bezit van een auto combineert met de flexibiliteit van een abonnement.

Duncan, een andere gebruiker die je hebt geholpen, het is gewoon jammer dat de klantenservice geen idee heeft en nog steeds, vermoed ik, gebruikers vertelt om in te loggen op MY Hyundai of een ander account aan te maken in MY Hyundai en de indruk heeft dat MY Hyundai het probleem is. Welnu, het is het probleem omdat gebruikers een account moeten aanmaken in Hyundai-account, het heeft niets te maken met MY Hyundai.
Hier is nogmaals de link waar gebruikers naartoe kunnen gaan.
Hyundai-account

#19 ·
Bedankt voor de waarschuwing hierover. Ik wist niet eens dat het gebeurde. Ik had een bestaand MyHyundai-account dat ik had aangemaakt toen ik een paar jaar geleden mijn eerste Hyundai kreeg. Ik heb een BlueLink-account aangemaakt toen ik eerder dit jaar de Ioniq kreeg. Ik heb nog nooit een Hyundai-account aangemaakt. Op een gegeven moment moet Hyundai mijn twee accounts hebben samengevoegd, want ik kan inloggen op de bovenstaande link en deze heeft al mijn gegevens; het toont ook een verbonden BlueLink-account.

#20 ·
Bedankt voor de heads-up hierover. Ik wist niet eens dat het gebeurde. Ik had een bestaand MyHyundai-account dat ik had aangemaakt toen ik een paar jaar geleden mijn eerste Hyundai kreeg. Ik heb een BlueLink-account aangemaakt toen ik eerder dit jaar de Ioniq kreeg. Ik heb nog nooit een Hyundai-account aangemaakt. Op een gegeven moment moet Hyundai mijn twee accounts hebben samengevoegd, want ik kan inloggen op de bovenstaande link en deze heeft al mijn gegevens; het toont ook een verbonden BlueLink-account.
Hetzelfde voor mij. Ik had een paar maanden geleden een probleem met Bluelink, en de helpdesk zei dat mijn Kona geregistreerd stond op het e-mailadres van de verkoper bij Motorline in Worcester, en toch had hij tot dan toe prima gewerkt.

#21 ·
Hallo, ik heb al deze berichten gelezen. Ik heb ook een Iconiq, heb hem in maart van dit jaar gekregen, een My Hyundai-account geopend en Blue Link ingesteld. Net geprobeerd in te loggen op de Hyundai-account, de nieuwe, zoals in de vorige post, geen succes, dus geprobeerd me te registreren voor de nieuwe Hyundai-account, maar er staat dat e-mail al in gebruik is, wat moet ik doen?

#22 ·
Hoi, ik heb al deze berichten gelezen, ik heb ook een iconiq, heb hem in maart van dit jaar gekregen, een my hyundai-account geopend en blue link ingesteld, heb net geprobeerd in te loggen op mijn hyundai-account, de nieuwe, zoals in de vorige post geen succes, dus geprobeerd me te registreren voor het nieuwe hyundai-account maar er staat dat e-mail al in gebruik is,
wat moet ik alsjeblieft doen?
Als de e-mail al in gebruik is, zou je moeten kunnen inloggen. Als je het wachtwoord niet weet, is er een link 'wachtwoord vergeten' op de inlogpagina, zodat je het kunt resetten.

#24 ·
Ze hebben geen idee en het kan ze geen reet schelen.
Ik denk dat je dit allemaal gedaan hebt, maar laten we het ook voor anderen doen.
Dit heeft niets te maken met MIJN Hyundai. Mijn Hyundai is iets heel anders.
Je moet een nieuw account aanmaken in Hyundai Account of al een Hyundai Account hebben.
Als je geen Hyundai Account hebt, ga dan naar deze link. Hyundai Account
Maak een nieuw account aan.
Log uit van Bluelink
Als gebruiker vóór 12/2020 Log in op Bluelink. Koppel vervolgens aan het Hyundai Account door in te loggen met je Hyundai Account e-mail en wachtwoord.
Als gebruiker na 12/2020 Log in op Hyundai Account met je Hyundai Account e-mail en wachtwoord.

#26 ·
OK, nou wordt het vreemder. Na mijn discussie met de Senior Case Manager van de klantenservice op vrijdag, waarin hij zei dat hij het zou escaleren naar het "team", stuurde hij me dit:

HMUK3139900
Goedemiddag meneer Thomas.

Dank u voor het verstrekken van het onderstaande. Ik dacht dat ik per e-mail zou antwoorden, zodat u een schriftelijk antwoord had. Als u echter verder wilt overleggen, kunt u gerust bellen met 0800 981 981.

Ik heb gesproken met het team dat zowel My Hyundai als Bluelink beheert. Ze hebben bevestigd dat beide accounts actief zijn en dat er geen zorgen zijn.
Ze hebben ook bevestigd dat deze niet worden gedeactiveerd.
Met betrekking tot de onderstaande screenshot die u heeft verstrekt, is geadviseerd dat dit account, bekend als Hyundai, beschikbaar is voor de EU-markt en als zodanig niet beschikbaar zou zijn voor klanten in het VK en geen activering vereist voor uzelf om zowel My Hyundai als Bluelink te blijven gebruiken
.

Screenshot die ik hem stuurde was van de Hyundai-account hierboven vermeld, dwz zonder de "my". Dus hij zegt dat de myhyundai-account degene is die je moet gebruiken.

145028

#27 ·
De screenshot die ik hem stuurde was van de hierboven genoemde Hyundai-account, d.w.z. zonder de "my". Dus hij zegt dat de myhyundai-account degene is die je moet gebruiken.

View attachment 145028
En geloof je hem?
Kijk, er staat alles in, inclusief dat myHyundai zal worden samengevoegd in je One Hyundai Account.
Je Bluelink en myHyundai worden eind mei gedeactiveerd. Je moet een One Hyundai Account aanmaken en dan Bluelink aan die account koppelen.
Dit is Hyundai's eigen literatuur zoals verstuurd in een e-mail waarin iedereen wordt uitgenodigd om te upgraden naar One Hyundai Account.
Kon hij het niet lezen en begrijpen? Het is zwart op wit. Maak een One Hyundai account voor 1 juni om Bluelink te behouden.

#29 ·
Zeg in je volgende gesprek met de klantenservice het volgende: we kunnen niet helpen met de EU-login, want toen ik door Bluelink werd gevraagd een Hyundai-account aan te maken, drukte ik op de knop en creëerde ik een account. Ik kon niet inloggen op de Britse Hyundai-account omdat mijn gegevens niet werden herkend, ook al wist ik dat ze correct waren. Pas toen ik dit draadje zag, kwam ik achter de EU-link, waarop ik wel kan inloggen. Daarom vereist de link in Blue link het aanmaken van een EU-account. Mijn auto wordt geleased via salarisoffer en is mogelijk niet op mijn naam geregistreerd, dus zonder een V5 kan ik geen Myhyundai-account aanmaken. Voel je vrij om deze post in je correspondentie te kopiëren als je dat wilt.