Ik heb met de klantenservice gesproken en kreeg nu drie keer te horen dat een BlueLink-expert me terugbelt
Als je zegt dat je kunt inloggen op "mijn Hyundai", bedoel je dan je "myHyundai-account"? Dat is nog niet verbonden, je moet een nieuwe "Hyundai"-account aanmaken, geen "my"-prefix.Nog iemand problemen met het overstappen van de oude BlueLink-accountlogin naar de nieuwe Hyundai-accountlogin?
Ik krijg alleen een "verkeerde gebruikersnaam of wachtwoordfout", hoewel ik me prima kan aanmelden bij mijn Hyundai
gelukkig kan ik terug naar de oude BlueLink-login, maar blijkbaar werkt dit eind van de maand niet meer.
Ik heb met de klantenservice gesproken en nu drie keer te horen gekregen dat een BlueLink-expert me terugbelt
Wat ik bedoel is het Hyundai-account dat ik vandaag heb geopend terwijl ik met de klantenservice sprak, die me door de stappen leidde om het account te openen. Er staat myHyundai. Eerst had ze een foto van mijn V5 nodig, daarna leidde ze me door het openen van het account en bevestigde ze dat alles werkte.mijn Hyundai" bedoel je je "myHyundai-account"? Dat is nog niet verbonden, je moet een nieuw "Hyundai"-account aanmaken, geen "my"-prefix.
Het zal je vragen om je aan te melden wanneer je uitlogt van de Bluelink-app. Probeer anders https://eu-account.hyundai.com/Hoewel het vetgedrukt was, merkte ik nooit dat MIJN aan het begin ontbrak.
Ik heb nu een account aangemaakt via charge my hyundai, maar stopte toen er stond dat ik ÂŁ1,99 moest betalen of een abonnement moest nemen.
Waar kan ik een hyundai accountpagina vinden om in te loggen zonder via charge my hyundai te gaan?
Ik dacht dat de bovenkant van de site de inlogpagina zou geven. Probeer [dat werkte niet]We hebben tegelijkertijd gepost. Die link leidt naar pagina niet gevonden.
Nee, maar als je erop klikt, krijg je het volgende en een link naar de Spaanse website.Merkt u een abonnementenservice genaamd Mocean op? Heeft iemand daarvan gehoord?
Hetzelfde voor mij. Ik had een paar maanden geleden een probleem met Bluelink, en de helpdesk zei dat mijn Kona geregistreerd stond op het e-mailadres van de verkoper bij Motorline in Worcester, en toch had hij tot dan toe prima gewerkt.Bedankt voor de heads-up hierover. Ik wist niet eens dat het gebeurde. Ik had een bestaand MyHyundai-account dat ik had aangemaakt toen ik een paar jaar geleden mijn eerste Hyundai kreeg. Ik heb een BlueLink-account aangemaakt toen ik eerder dit jaar de Ioniq kreeg. Ik heb nog nooit een Hyundai-account aangemaakt. Op een gegeven moment moet Hyundai mijn twee accounts hebben samengevoegd, want ik kan inloggen op de bovenstaande link en deze heeft al mijn gegevens; het toont ook een verbonden BlueLink-account.
Als de e-mail al in gebruik is, zou je moeten kunnen inloggen. Als je het wachtwoord niet weet, is er een link 'wachtwoord vergeten' op de inlogpagina, zodat je het kunt resetten.Hoi, ik heb al deze berichten gelezen, ik heb ook een iconiq, heb hem in maart van dit jaar gekregen, een my hyundai-account geopend en blue link ingesteld, heb net geprobeerd in te loggen op mijn hyundai-account, de nieuwe, zoals in de vorige post geen succes, dus geprobeerd me te registreren voor het nieuwe hyundai-account maar er staat dat e-mail al in gebruik is,
wat moet ik alsjeblieft doen?
En geloof je hem?De screenshot die ik hem stuurde was van de hierboven genoemde Hyundai-account, d.w.z. zonder de "my". Dus hij zegt dat de myhyundai-account degene is die je moet gebruiken.
View attachment 145028