Speak EV - Electric Car Forums banner

Renault Mobilize Charging Pass

4.6K views 5 replies 6 participants last post by  Neilew  
#1 ·
Waarom doen ze de moeite? Proberen ze luie/onwetende mensen te lokken, denk ik?

#3 ·
Ik zou Ionity-opladen voor 43 pkh moeten krijgen en alle anderen 9% korting, maar ik krijg helemaal geen korting en ik betaal een maandelijks abonnement op Mobilize pass omdat ik de Renault pass-kaart gebruik die ik heb gekregen. Maar het lijkt erop dat ik helemaal geen korting krijg. Heeft iemand anders dit probleem?

#5 ·
Als iemand die wacht op de levering van een R5 E-Tech, vraag ik me af welke EV-oplaadkaarten ik moet nemen. Ik vraag me af of de Mobilize Charge Pass de moeite waard is. Tot nu toe heb ik niets gevonden over welke Britse netwerken (anders dan Ionity) door de Mobilize-kaart worden geaccepteerd. Ik heb al een Octopus Electroverse-kaart. Kan iemand vertellen welke netwerken er gedekt zijn, alsjeblieft?

#6 ·
Vroeger (2015 - 2023 ongeveer) had ik allerlei verschillende oplaadkaarten en apps bij me, omdat je ze nodig had. Tegenwoordig heb ik alleen nog de Octopus 'Electric Universe', omdat die korting geeft bij sommige aanbieders. Je hebt echter meestal geen andere kaart of app nodig, omdat het bijna universeel is om een betaalpas of creditcard te gebruiken.

Ik weet niet zeker of ik het goed heb met dit stukje, maar er is nogal wat gemopper geweest over banken die betalingen tegenhouden om de betaling te garanderen. Ik heb de indruk dat dit niet gebeurt met mijn creditcard.