Speak EV - Electric Car Forums banner

Tesla oplaadgeschiedenis in account verdwenen?

22K views 6 replies 5 participants last post by  buttiviabps  
#1 ·
Hallo allemaal,

Ik krijg meestal supercharging-facturen voor de auto's van mijn werk via de Tesla-account op de website, maar de pagina "oplaadgeschiedenis" (zo heette het dacht ik) is verdwenen.

Kan iemand bevestigen dat die van hen ook weg is? In dat geval is er hopelijk gewoon een soort backend-update aan de gang en zal hij weer verschijnen, of, als je weet waar hij nu is, laat het me dan weten! Hij is al een paar dagen weg, maar het kan langer zijn...

Bedankt allemaal

Charlie

#2 ·
Ik heb er nooit op de website naar gezocht, maar er staat nu: "Doe betalingen, beheer abonnementen, bekijk de oplaadgeschiedenis en krijg toegang tot videogidsen in de Tesla-app. Om te downloaden, opent u de camera van uw smartphone en scant u de QR-code hieronder." Dit lijkt te impliceren dat je in de app moet kijken.

#3 ·
@cDy je hebt gelijk, bedankt. Ik had in de app gekeken, maar alleen de pagina met de laadstatistieken gevonden. Na verder onderzoek moet je naar account, opladen, geschiedenis gaan, dan kun je op elke lading klikken en de pdf-factuur bekijken...

Niet erg handig als ik een Windows-computer op het werk gebruik om facturen en transacties in ons boekhoudsysteem in te voeren... 🙄 Ik zal de facturen wel op mijn telefoon moeten downloaden en ze dan via een cloud drive moeten benaderen. Ai. Het was al onhandig genoeg van tevoren! Ze moeten echt maandelijkse facturering invoeren!

Nogmaals bedankt

#5 ·
@cDy je hebt gelijk, bedankt. Ik had in de app gekeken maar alleen de pagina met laadstatistieken gevonden. Na verder onderzoek moet je naar account, opladen, geschiedenis gaan, dan kun je op elke lading klikken en de PDF-factuur bekijken... Niet erg handig als ik een Windows-computer op het werk gebruik om facturen en transacties in ons boekhoudsysteem in te voeren... 🙄 Ik zal de facturen wel op mijn telefoon moeten downloaden en ze dan via een clouddrive benaderen. Oei. Het was al onhandig genoeg! Ze moeten echt maandelijks factureren! Nogmaals bedankt
Hallo, ik wil je graag steunen in je bezorgdheid, ik moet ook mijn laadgeschiedenis via het verzenden van PDF-facturen aan mijn werkgever doorgeven, die ik vroeger via de Tesla-webaccount downloadde, nu wordt het een nachtmerrie om het via een telefoon te doen! Tesla, breng het alsjeblieft terug naar de webaccount! Jan

#4 ·
Op mijn Android-telefoon ga ik via de app naar 'Account, Opladen, Geschiedenis', dan is er een downloadsymbool rechtsboven, waar ik twee keer op moet tikken. Dit brengt 'start'- en 'einddata' om te selecteren, dan tik je op 'geschiedenis exporteren', het geeft me een Google Sheets-bestand dat ik kan opslaan en verzenden :)