Nu kouder weer nadert, heeft iemand EV6-specifieke tips gebaseerd op de afgelopen winter? Ik denk dan vooral aan de wintermodus. We hebben al een paar jaar een EV, dus ik weet wat ik qua bereik kan verwachten. Ik vraag me echter af wat het effect is van het aanvinken van de wintermodus-optie op het bereik en de batterijprestaties van de EV6? Ik merk dat het het bereik vermindert, maar is dit significant? Heeft iemand hier ervaring mee op langere snelwegritten bij koud weer?
Uiteraard wacht ik om meer te weten te komen over de software-upgrade die in de pers wordt genoemd en het voorverwarmen onderweg naar geplande laadstops, en zal dat toepassen wanneer het beschikbaar is.
Ik heb waarschijnlijk nog minstens één reis naar Schotland en ook naar het zuiden van Zweden voor de lente.
Uiteraard wacht ik om meer te weten te komen over de software-upgrade die in de pers wordt genoemd en het voorverwarmen onderweg naar geplande laadstops, en zal dat toepassen wanneer het beschikbaar is.
Ik heb waarschijnlijk nog minstens één reis naar Schotland en ook naar het zuiden van Zweden voor de lente.