Speak EV - Electric Car Forums banner

Ioniq 38 kW 2021 Automatisch vergrendelen of ontgrendelen

3.3K views 5 replies 5 participants last post by  Hairy Leafer  
#1 ·
Hallo iedereen, ik ben net overgestapt op de grotere batterij Ioniq en merkte dat de zijspiegels niet meer reageren als je naar de auto loopt. Is daar een instelling voor? Er moet toch ook een automatische vergrendeling zijn als je wegloopt en een automatische openfunctie als je de fob in je zak hebt, of is dat teveel gevraagd?
Bedankt!

#2 ·
Het is geen automatische vergrendeling/ontgrendeling, maar zou moeten reageren op het kleine zwarte knopje op de deurgreep als je de sleutel bij je hebt? Zo vergrendel en ontgrendel ik mijn Kona altijd. Er zou ook een instelling in de auto moeten zijn voor automatisch in-/uitklappen van de spiegels wanneer je hem nadert. Ik herinner me dat het begraven lag onder verschillende lagen opties in het instellingenmenu, dus het is misschien niet meteen duidelijk.

#3 ·
Het is geen automatische vergrendeling/ontgrendeling, maar zou moeten reageren op het kleine zwarte knopje op de deurgreep als je de sleutel bij je hebt? Zo vergrendel en ontgrendel ik mijn Kona altijd. Er zou ook een instelling in de auto moeten zijn voor automatisch in-/uitklappen van de spiegels wanneer je hem nadert. Ik herinner me dat het begraven zat onder verschillende lagen opties in het instellingenmenu, dus het is misschien niet meteen duidelijk.
Heel erg bedankt. Ik zal het bekijken.