Speak EV - Electric Car Forums banner

Nieuwe R-Link GB Store Vernieuwing

6.4K views 11 replies 7 participants last post by  Eclectic  
#1 ·
Heb net gezien dat de R-Link Store een make-over heeft gehad. Er staan nu ook heel veel kleine, maar gratis apps in.

#2 ·
Ik kan geen nieuwe apps zien - heeft u een voorbeeld? Sommige hebben kleine updates gehad, zoals Dashboard dat in mei is bijgewerkt.

Alle gratis apps die ik eerder dit jaar probeerde, waren vrij nutteloos. Ik zou Dashboard misschien opnieuw proberen, maar het was niet erg handig toen ik het de laatste keer probeerde.

#3 · (Edited)
Ik kan geen nieuwe apps zien - heeft u een voorbeeld? Sommige hebben kleine updates gehad, zoals Dashboard dat in mei is bijgewerkt.

Alle gratis apps die ik eerder dit jaar probeerde, waren vrij nutteloos. Ik zal Dashboard misschien opnieuw proberen, maar het was niet erg handig toen ik het de laatste keer probeerde.
  • Break Time Management
  • Rekenmachine
  • Klok
  • Dashboard
  • E-mail (dacht dat ik dit al had, maar ik kon het opnieuw "kopen")
  • Noodoproep
  • Euronews Engels
  • R-Link Guide (dacht dat ik dit al had, maar ik kon het opnieuw "kopen")
  • Renault Assistance (dacht dat ik dit al had, maar ik kon het opnieuw "kopen")
  • Renault UK
  • Verkeersborden

Niets bijzonders, maar gratis te "kopen" en toe te voegen aan je account. Je kunt ze altijd verwijderen en later opnieuw installeren als je dat wilt (voor het geval ze later nieuwe klanten kosten in rekening brengen).

Kaarten lijken nog steeds meer verouderd dan normaal (V1011 - juni 2018).. Ik voorspel een aanstaande kaartupdate in de komende maand of twee (R-Link lijkt meestal precies 1 jaar / 4 kaarten achter te lopen op de normale TomTom-kaartreleases... om TT een concurrentievoordeel te geven?.. en TT heeft net een nieuwe kaart uitgebracht, V1030 - mei 2019). Zou niet verbaasd zijn als er de komende 2 weken een kaartdrop zou zijn, maar ik geef mijn voorspelling een maand of twee om zeker te zijn :).

#4 · (Edited)
Dit alles is al een tijdje beschikbaar, misschien heb je het gewoon niet gezien vanwege de oude, waardeloze interface ;) Eerlijk gezegd zie ik geen nieuwe apps die voor RLink worden ontwikkeld, aangezien het nu erg verouderd is - Rlink2 is sinds 2016 uit, IIRC? Bewerken - Ik denk dat de datum 4/5/19 die wordt weergegeven nep is, aangezien alles die datum lijkt te hebben, zelfs de oude kaarten! En UK V1010 is oud - Tomtom direct zit nu op V1030.

#9 ·
Zijn er apps die daadwerkelijk nuttig zijn?
Eerlijk gezegd, NEE. Ik heb ze allemaal geprobeerd - sommige vorig jaar (bijv. Aquarium) toen ik de auto kreeg en andere in januari. De rekenmachine werkt, maar het is veel gemakkelijker om mijn telefoon te gebruiken!

• Like
Reactions: dparr59
#8 ·
  • Like
Reactions: dparr59
#7 · (Edited)
Mijn opties worden hieronder weergegeven, voor de meeste heb ik nog net geen jaar.
Coyote Series 12 maanden = ÂŁ90
Coyote Series 24 maanden = ÂŁ140
Coyote Series 36 maanden = ÂŁ190

TomTom LIVE en connectiviteit 12 maanden = ÂŁ65
TomTom LIVE en connectiviteit 36 maanden = ÂŁ100

TomTom live en Coyote Series 12 maanden = ÂŁ125,00
TomTom live en Coyote Series 36 maanden = ÂŁ300

#11 ·
Die apps bestaan al jaren, minstens sinds 2015. Troep die ontworpen is om je r-link te vertragen.