Heb net gezien dat de R-Link Store een make-over heeft gehad. Er staan nu ook heel veel kleine, maar gratis apps in.
Ik kan geen nieuwe apps zien - heeft u een voorbeeld? Sommige hebben kleine updates gehad, zoals Dashboard dat in mei is bijgewerkt.
Alle gratis apps die ik eerder dit jaar probeerde, waren vrij nutteloos. Ik zal Dashboard misschien opnieuw proberen, maar het was niet erg handig toen ik het de laatste keer probeerde.
Eerlijk gezegd, NEE. Ik heb ze allemaal geprobeerd - sommige vorig jaar (bijv. Aquarium) toen ik de auto kreeg en andere in januari. De rekenmachine werkt, maar het is veel gemakkelijker om mijn telefoon te gebruiken!Zijn er apps die daadwerkelijk nuttig zijn?
Ik vond het waardeloos toen ik het in januari probeerde en ik betwijfel of het is verbeterd - de updatedatum is nep.Het dashboard ziet er interessant uit, tenzij het voor een ijsauto is.
View attachment 119742 View attachment 119744
Ik geef toe dat ik het aquarium heb gedownload toen ik de auto voor het eerst kreeg, voor de novelty value, maar net als de goudvis die je vroeger op de kermis kon winnen, duurde het maar een paar dagen!Die apps bestaan al jaren, minstens sinds 2015. Rommel die ontworpen is om je r-link te vertragen.