Ik krijg vreemd gedrag met onze e208. Als de auto langer dan 10-15 minuten heeft stilgestaan, werken de keyless entry en de ontgrendeling op afstand niet. Als ik de fysieke sleutel gebruik om in te stappen en de auto te starten en hem dan uitzet, werken de afstandsbedieningen normaal en als ik naar mijn bestemming rijd, is vergrendelen en ontgrendelen prima. Als hij echter weer lang genoeg stilstaat, werkt het weer niet.
Het probleem is onregelmatig, soms hebben we een paar dagen dat het normaal werkt.
Ik heb de batterij van de afstandsbediening in een van de twee afstandsbedieningen vervangen, maar het maakt geen verschil welke afstandsbediening we gebruiken.
Ik merk op dat we de auto meestal gebruiken voor korte ritten van 5-10 mijl en niet elke dag.
Alle soortgelijke ervaringen of suggesties zouden geweldig zijn
Het probleem is onregelmatig, soms hebben we een paar dagen dat het normaal werkt.
Ik heb de batterij van de afstandsbediening in een van de twee afstandsbedieningen vervangen, maar het maakt geen verschil welke afstandsbediening we gebruiken.
Ik merk op dat we de auto meestal gebruiken voor korte ritten van 5-10 mijl en niet elke dag.
Alle soortgelijke ervaringen of suggesties zouden geweldig zijn