Als je ervoor moet gaan betalen, hoeveel kost het dan?
Evenzo. Heb ze net gebeld. Geen kosten vermeld (of duur van het contract). Ik hoop dat ik het voor Kerstmis terugkrijg, maar ben gewoon blij dat er geen kosten zijn!Dynamique Nav Zen ZE 20 (2014)
Ik nam contact op met de klantenservice en kreeg het gratis.
Ik ben het er volledig mee eens, maar moet zeggen dat er geen gesmeek betrokken was, ze waren erg behulpzaam en verontschuldigden zich voor het probleem en stelden voor om terug te bellen als het niet binnen een jaar was opgelost... Ik hoop dat het niet is gebeurd en dat ik het weer gratis krijg. Het telefoontje duurde maar 5 of 6 minuten en was gratis, het grootste deel van die tijd was ik aan het kletsen over het weer in Portugal, waar ze gevestigd zijn, nadat ik ze mijn registratienummer en contactgegevens had gegeven...Het punt dat ik probeerde te maken, is dat dit niet alleen het VK treft, en daarom klinkt het Brexit-argument onzin. Het feit dat elke klant moet bellen en bedelen is onacceptabel.
Gewoon nieuwsgierig om te weten of je wordt doorverbonden met dezelfde mensen als wij in het VK. Hier, als je kijkt naar mensen in het VK die het connected services team hebben gebeld, is het snel en gemakkelijk gegaan. Ik kan me natuurlijk vergissen voor sommigen.Dit alles begon voor mij in januari - 35 maanden na aankoop van de auto. Het kostte me drie telefoontjes in drie maanden om ze zover te krijgen dat ze me een verlenging van zes maanden gaven. Daarvoor zeiden ze gewoon: "Wacht een week of twee totdat we de winkel aan de praat kunnen krijgen." Nu wacht ik af wat er na die 6 maanden gebeurt.
Probeer de bovenstaande e-mail, ik heb het meerdere keren gedaan en ze hebben altijd binnen 24 uur gereageerd en waren beleefd en behulpzaamMoet ik eruit halen dat dit nog niet is opgelost? De mijne is een paar dagen geleden verlopen en er staat alleen deactivering in behandeling![]()
Niet veel. Je kunt de pre-conditioning activeren in de app, maar alleen als de auto is aangesloten en je de laadtoestand in de app kunt zien (wanneer deze eindelijk wordt bijgewerkt). Naar verluidt kun je het laadschema instellen, maar ik heb gemerkt dat mijn Zoe het gewoon negeert en direct oplaadt.Relatief nieuw in dit spel. Wat verlies je als de connectiviteit wegvalt? Ik gebruik een Ohme-thuisoplader en navigeer altijd met Google met Android Auto. Ik ben in Engeland.
Nick
Dit is wat ik moest doen nadat hun IT-mensen iets hadden gedaan nadat ik andere voertuiginformatie moest verstrekken.1) Schakel het Easy Link multimediasysteem ten minste 5 minuten in;
2) Zet het apparaat uit en vervolgens weer aan;
Stap 2 ga naar uw My Renualt-app en:
1) Ontkoppel uw My Renualt-app van de Easy Link;
2) Verwijder Voertuig uit de My Renault-account;
3) Log uit van de My Renault-app;
4) Sluit de My Renault-app;
5) Log weer in op de app;
6) Registreer het voertuig met behulp van het VIN;
7) Koppel uw app aan de Easy Link;