Ik heb een Zappi en Eddi en beide hebben prima gewerkt op eerdere en nieuwste software.
Nieuwe regelgevingsvereisten die van toepassing zijn op de nieuwe software, betekenden dat eerdere installatie- en configuratiefouten werden benadrukt die problemen veroorzaakten. Ik denk dat het ook enkele hardwareproblemen met hun hubs benadrukte en de uitrol werd overhaast om hen in staat te stellen Libbi-batterijen te installeren.
Ik heb geen oververhittingsproblemen gehad, maar Zappi is gemonteerd op een naar het noorden gerichte muur, dus niet blootgesteld aan de zon.
Voor zover ik heb gezien, wachtte IO-integratie op Octopus, omdat ze besloten zich te concentreren op het integreren van auto's vóór de laders. Dat verliep niet soepel en Kia's werden een paar keer toegevoegd en teruggetrokken. De Zappi-bètatests zouden in de herfst van start gaan.
Het lijkt erop dat myenergi de laatste tijd veel middelen heeft besteed aan hun Libbi-batterijproject en het verbeteren van de 3-fasen-werking van de Zappi. Of dit een commercieel succes wordt, valt nog te bezien.