Ik heb deze fout ook gehad (SOS-fout, auto naar de werkplaats brengen etc.) de afgelopen 4-5 dagen. 4G werkt prima - kan de status van de auto controleren etc... Heeft iemand anders dit gehad - moet dit bij de dealer worden gecontroleerd?
Ik heb deze fout ook gehad (SOS-fout, auto naar de werkplaats brengen etc.) de afgelopen 4-5 dagen. 4G werkt prima - kan de status van de auto controleren etc... Heeft iemand anders dit gehad - moet dit bij de dealer worden gecontroleerd?Mijn ID.3 leek de SOS-fout te hebben ontwikkeld en reset zichzelf niet 's nachts. Compleet met rood licht in het dakpaneel. De 4G-signaalsterkte-indicator werkt echter normaal.
Is deze combinatie normaal? Ik had de indruk dat de SOS-fout gepaard ging met verlies van 4G.
Ik heb deze fout ook gehad (SOS-fout, auto naar de werkplaats brengen etc.) de afgelopen 4-5 dagen. 4G werkt prima - kan de status van de auto controleren etc... Heeft iemand anders dit gehad - moet dit bij de dealer worden gecontroleerd?Mijn ID.3 leek de SOS-fout te hebben ontwikkeld en reset zichzelf niet 's nachts. Compleet met rood licht in het dakpaneel. De 4G-signaalsterkte-indicator werkt echter normaal.
Is deze combinatie normaal? Ik had de indruk dat de SOS-fout gepaard ging met verlies van 4G.
Ah - dat hebben ze me niet laten doen! De mijne komt vrijdag terug, dus ben benieuwd wat er gebeurt... hij krijgt tenminste een wekelijkse wasbeurt!Mijn auto ging maandag hiermee naar binnen. Geen verrassing dat er een nieuwe regeleenheid nodig is - nu besteld. Bij afhaling moest ik een papier ondertekenen waarin ik erkende dat ik wist dat de SoS-functie in geval van een crash niet zou werken!
Ik heb mijn auto gisteren teruggekregen van de garage nadat het SoS-waarschuwingslampje was gerepareerd door een vervangende communicatie-eenheid. Gelukkig geen resets of iets van instellingen, hoewel ik er bijna op had gerekend, want na het toepassen van de fix voor de SoS-waarschuwing, ontdekten ze tijdens de proefrit dat de kilometerteller geen uitlezing meer gaf. Het kostte ze nog eens twee dagen om dat op te lossen.Ik heb eindelijk mijn auto in de garage gekregen...
Sinds de boeking begon de communicatie-eenheid met alleen een SOS-fout, verloor toen 4G... en kreeg na een week 4G terug.
De garage denkt dat er een nieuwe communicatie-eenheid nodig is en dat vervangingen "beschikbaar" zijn. Dus het zou maar een paar dagen moeten duren om hem weer in te boeken.
Bij het onderzoeken zijn ze erin geslaagd de auto terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, dus alles kwijt. En de auto werd uit mijn online account gegooid, dus de app begon te haperen en moest opnieuw worden geĂŻnstalleerd en vanaf nul opnieuw worden geregistreerd.
Ik heb nu tenminste kaart 21.8, maar ik vermoed dat ik mijn plaats in de 2.3-uitrol ben kwijtgeraakt.
Oké bedankt, misschien neem ik de sprong en bel ik ze. Ik heb het het hele weekend laten liggen voor het geval het 's nachts overging, maar dat is niet gebeurd.Het was voor mij. Hoewel een snelle en vrij pijnloze oplossing.